Emag

eMAG - Furnizorul solutiilor complete!

vineri, 23 mai 2008

Categorii de prieteni

1. Prietenii de-o viata (sau aproape). Sunt acei oameni pe care ii cunosc de mic. Am crescut si copilarit impreuna, am impartasit primele secrete si chiar ne-am maturizat (intr-un fel sau altul) tot impreuna. Acestia sunt prietenii pe care simti ca te poti baza oricand, la orice ora din zi sau noapte, absolut cu orice.

2. Prietenii actuali (cei cu care iesi etc.). Sunt acei oameni langa care ma simt bine. Cu care imi place sa ies, sa stau, cu care ma simt in largul meu. Oameni cu aceleasi (sau asemanatoare) gusturi/preferinte ca si mine. Posibil sa ramana prieteni mult timp.

3. Prietenii cei buni. Sunt oamenii care pot face parte din orice categorie de prieteni mai sus amintita. Numarul lor e redus, dar stii si simti ca iti sunt prieteni.

4. Prietenii ocazionali. Ii cunosti, ii stii, cu unii esti in relatii destul de bune chiar. Nu obisnuiesti sa iesi cu ei, dar daca se iveste ocazia, sunt acolo gata sa-ti sara in ajutor. Majoritatea.
( avem si o subcategorie aici. Genul de prieten ocazional cu care doar te saluti.)

5. Prietenii de-o noapte. (care nu au o neaparata legatura cu noaptea). Sunt oamenii pe care ii cunosc acum, stau cu ei, rad, glumesc, aberez, ma simt bine, si in urmatoarea zi nu mai stiu nimic de ei. Uneori nu pot fi numiti prieteni, dar mie imi place mult cum suna. Am sentimentul ca, impreuna cu cei de la 3., sunt singurii care nu te vor insela vreodata. Asta pentru ca nu stiu multe despre tine, ci doar strictul necesar pentru a te distra putin.

5 comentarii:

RAMONA spunea...

ma bucur sa stiu ca ma incadrez in primele 3 categorii...la fel si tu pentru mine :)

lastCreion spunea...

te superi daca am sa te citez? din cand in cand... e super scris...

Robert spunea...

bineinteles ca nu ma supar ...

Anonim spunea...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on
the video to make your point. You definitely know what
youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your weblog
when you could be giving us something enlightening to read?


Feel free to visit my web blog Graduate Quarterly

Anonim spunea...

Hey there, You have done an excellent job. I will certainly digg
it and personally recommend to my friends. I am confident they'll be benefited from this website.

Also visit my homepage speeding ticket

Linkuri sponsorizate

lensa.ro

fashiondays.ro

pint.ro%20