Emag

eMAG - Furnizorul solutiilor complete!

vineri, 8 ianuarie 2010

Despre prieteni...


Prieteni găseşti la tot pasul,dar prieteni adevăraţi se găsesc rar pentru că sunt oameni de valoare. Prietenii se dovedesc a fi adevăraţi în timp,prin fapte. Se întâmplă să ne dezamăgească sau să-i dezamăgim deoarece suntem oameni şi greşim sau poate că ridicăm prea multe pretenţii sau atribuim nişte calităţi respectivei persoane pe care de fapt nu le are.
Prietenii adevăraţi sunt lângă tine până la sfârşit. Am avut prieteni de o zi, prieteni pe perioade mai lungi sau mai scurte. Unii au ales să plece, de alţii m-a despărţit viaţa, pe unii i-am părăsit eu, alţii m-au trădat, alţii m-au părăsit. Doar puţini, extrem de puţini mai sunt şi azi prietenii mei. Dar eu i-am iubit pe toţi la fel, chiar şi pe cei care m-au trădat. Îi preţuiesc nespus pe cei care au ales să rămână lângă mine. Sper să ne găsească tot prieteni sfârşitul. Eu voi fi acolo mereu pentru toţi prietenii mei. Sper să fie şi ei pentru mine.

Un comentariu:

Cristina spunea...

pana la urma viata este un sir de conjuncturi! depinde doar de noi daca reusim sa acceptam acest lucru! important este sa nu purtam ranchiuna, sa incercam sa intelegem motivele fiecariua ,daca putem, iar daca nu, in amintirea vremurilor bune, frumoase este bine sa fie un loc de "buna ziua". pana la urma este o chestiune de caracter, de maturitate....fiecare face cum crede ca este mai bine pentru el in primul rand! fiecare greseste dar asta nu inseamna ca nu este deosebit! tu esti cu totul deosebit, de asta te si iubesc, si eu nu am de gand sa renunt, sa ma impiedic de primul obstacol mai mare!
si referitor la prieteni stii si tu proverbul : prietenii adevarati trebuie sa fie ca si cartile citite intr o viata: putini dar de calitate!
TE IUBESC!!!

Linkuri sponsorizate

lensa.ro

fashiondays.ro

pint.ro%20